سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
 
درحالیکه برخی رسانه ها مدعی ردصلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شده اند، شنیده ها، حکایت از تماس های گسترده چهره های سرشناس حوزه و شخصیت های مطرح سیاسی با شورای نگهبان دارد.

به گزارش انتخاب، این منابع با تاکید بر آنکه «به نظر شورای نگهبان تمکین خواهند کرد» افزوده اند که در حال تماس با اعضای شورای نگهبان هستند تا نظر مشورتی خود را در مورد صلاحیت ایت الله هاشمی، به استحضار این اعضا برسانند.

منابع مطلع گفته اند که با توجه به حجم عظیم تماس چهره های سرشناس، دلسوز و باسابقه، احتمال تایید صلاحیت هاشمی قوت گرفته است. برخی منابع با اشاره به تجدید جلسه ی شورای نگهبان در ساعت 5 بعداز ظهر، از احتمال تغییر نظر شورای نگهبان خبر دادند.

شورای نگهبان: اسامی را به وزارت کشور فرستادیم
این درحالیست که برخی منابع موثق دیگر، همچنان بر رد صلاحیت هاشمی تاکید داشته و معتقدند، شورای نگهبان هرگز از نظر خود باز نمی گردد و قطعاً آیت الله هاشمی نیز به نظر این شورا تمکین خواهد کرد.

همچنین سخنگوی شورای نگهبان، لحظاتی پیش اعلام کرد که اسامی افراد تایید شده را دقایقی پیش برای وزارت کشور ارسال کرده است.

آیت الله هاشمی اینک در منزل خود هستند
در همین حال، رضا سلیمانی مسئول روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی، سفر آیت الله هاشمی به قم را به شدت تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه «انتشار این اخبار در راستای جنگ روانی برخی گروههاست»، افزود: آیت الله هاشمی اینک در منزل خود هستند. قابل ذکر است، این خبر از سوی یک سایت گمنام منتشر شده که با استقبال رسانه ها مواجه شده است.




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
سردار نقدی در گردهمایی بسیجیان:
حضور حداکثری مردم در انتخابات، تحریم‌ها را متزلزل می‌کند

رئیس سازمان نخستین حماسه در 24 خرداد ماه پای صندوق‌های راس رقم می‌خورد، استقلال و اقتدار ملی ما را افزایش و تحریم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خبرگزاری فارس: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تحریم‌ها را متزلزل می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در گردهمایی بسیجیان کرمان اظهار داشت: ما در آستانه آزمون بزرگی هستیم و رهبر انقلاب از ما -مردم- حماسه سیاسی و اقتصادی را انتظار دارند.

وی بیان داشت: حماسه یک جهاد پرشور و استثنایی و حرکت فداکارانه‌ درخشان در اوج جنگ است، پس ما جنگ حق و باطل را در پیش داریم.

نقدی تاکید کرد: عدم استفاده از سلاح در جنگ کنونی به این دلیل است که آمریکا می‌داند با این روش به نتیجه نمی‌رسد، در حالی در این صورت آمریکا هزینه لشکرکشی نیز ندارد چراکه با مشکلات اقتصادی روبه‌روست.

وی با بیان اینکه بودجه دفاعی آمریکا 100 میلیارد دلار طی سه سال گذشته کاهش داشته‌است، ابراز داشت: آمریکا به اندازه کل ارتش‌های دنیا برای ارتش خود هزینه می‌کند که با پول بر جهان حکومت کند.

نقدی ضمن تاکید بر هراس آمریکا از ملت ایران تصریح کرد: ملت غیور ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کرد و حال با وجود امکانات دفاعی بالا جایی برای حمله نظامی وجود ندارد.

وی با طرح این سئوال که جنگ آمریکا با ایران بر سر چه چیز است؟، گفت: مسئله امروز جابه‌جایی تمدن‌ها است، دنیا طی تاریخ بشری روی یک ملت نچرخیده و هر دوره تمدنی داشته است، اما امروز غرب حرفی برای گفتن ندارد.

نقدی خاطرنشان کرد: غرب در همه مؤلفه‌ها با شکست مواجه شده‌است، انقلاب اسلامی تمدن غرب را کم‌رنگ کرده و شعارهای آنها رنگ باخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین منحنی توان ایران در اقتصاد، سیاست، علمی، نظامی و ... رو به بالا خواند و گفت: بزرگترین وعده غرب در پیروی از آنها این است که جامعه رشد یافته و به سعادت مادی می‌رسد و برای این کار باید معنویت را کنار گذاشت.

نقدی بیان داشت: با این شعارها جلو آمدند، اما نتوانستند به نتیجه برسند، آمریکا امروز با دزدی از چاه نفت کویت اقتصاد خود را زنده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به مشکلات دولت مردان آمریکا افزود: بدهکاری‌های میلیارد دلاری، فرزندان نامشروع، انحطاط اخلاقی، فروپاشی خانواده، درگیری مسلحانه در مدارس و 2 هزار و 300 زندانی در کشوری که قمار و شرب خمر جرم نیست، نشان می‌دهد که آمریکا در چه مرحله‌ای قرار دارد.

نقدی تصریح کرد: جنگ فرهنگی را علیه ایران انتخاب کردند، اما می‌دانستند که به زودی جواب نمی‌دهد، زیرا ملت ایران، محرم و صفر، رمضان و ایام فاطمیه را دارد که مردم خود را در آنها شست‌وشو می‌دهند.

وی ابراز داشت: جنگ اقتصادی آخرین تیر استکبار علیه ایران است، اما چه باید کرد، آن عده از افراد خسته و ناتوان انقلاب که پیشنهاد سازش با آمریکا را می‌دهند به سخن رهبری گوش نداده‌اند.

نقدی گفت: رهبری می‌فرمایند حماسه بیافرینیم، اکنون فصل مذاکره، سازش و نرمش نیست، فصل جهاد و حماسه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: ملتی که درخت انقلاب را کاشته و نظام جمهور ی اسلامی را برپا کرده و 35 سال آن را با خون شهدا آبیاری کرده است، حال که زمان برداشت میوه آن رسیده با سازش آن را از بین ببرد.

نقدی عنوان کرد: زمانی که هیچ نداشتیم، سلاحی در دست نداشتیم با قدرت، اقتصاد، سیاست و ارتش دنیا را شکست دادیم و گفتید تکلیف شرعی است، حال چگونه سازش کنیم.

وی اظهار داشت: آیا ما همه را به مبارزه علیه ظلم دعوت کردیم، حکومت‌های اسلامی را ترویج دادیم برای اینکه با آمریکا سازش کنیم.

نقدی تصریح کرد: دلیل بر سازش ما با آمریکا وجود ندارد، هیچ عقلی چنین مطلبی را تایید نمی‌کند، اگر ما عقب بیاییم، لکه ننگی بر پیشانی ایران می‌خورد که تا سال‌های سال نتوانیم سر بلند کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی غم اقتصاد و معیشت مردم را می‌خورد، کسانی که تعطیلات خود را در لندن سپری می‌کنند، برای آزادی فرزندشان 10 میلیارد هزینه می‌کنند.

نقدی ابراز داشت: سازش، اقتصاد کشور ما را به ورشکستگی می‌کشاند و این امر را با دلیل علمی می‌توان ثابت کرد، نتیجه سازش را در کشورهایی مانند مصر، لیبی و کره شمالی می‌بینید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رفاه با اشاره برخی از سخنان مبنی بر اینکه رفاه مردم در گرو سازش با آمریکاست؛ این نکته را دروغی بزرگ عنوان کرد.

وی بیان داشت: شرایط بعدی سازش با آمریکا انحلال بسیج و سپاه است، علاوه بر اینکه همه عزت ما را از بین می‌برد.

نقدی افزود: نخستین حماسه در 24 خرداد ماه پای صندوق‌های راس رقم می‌خورد، استقلال و اقتدار ملی ما را افزایش و تحریم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: اصلح کسی است که در صحبت‌های رهبری به آن اشاره شده است، مومن، دشمن‌ستیز، سازش‌ناپذیر با استکبار، دور از اشرافی‌گری، مدبر، حکیم، بانشاط از جمله خصوصیات فرد اصلح است.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی:
فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند‌

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند.

خبرگزاری فارس: فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند‌

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران‌ در استان زنجان اظهار کرد: سه تفکر دولت، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه با مراجعه به نظر‌سنجی‌ها مشخص می‌شود چه کسی مشروعیت و مقبولیت را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید دارای پایگاه فکری خوبی باشد و ‌وعده و وعید به مردم ندهد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید علاوه بر ولایتمداری که پایه و اساس نظام اسلامی محسوب می‌شود، کارنامه قابل قبولی از فعالیت خود ارائه کند، یادآور شد: رئیس جمهور باید برنامه دقیق و توان اجرایی بالایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اینکه در این عرصه کسی موفق است که بتواند با برنامه‌ریزی دقیق ضمن اعلام برنامه‌های خود قدرت و توان اجرایی لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: مردم نیز باید برای انتخاب دقیق فرد اصلح تحقیق کرده و سوار موج نشوند.

*رئیس جمهور باید شایسته‌سالار باشد

عباسی با تاکید بر این موضوع که باید مردم حداقل به اندازه خرید یک دست کت و شلوار در خصوص انتخاب رئیس جمهور تحقیق کنند، افزود: رئیس جمهور باید شایسته سالار بوده و به کارآمدی توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید فشارهای قبیله‌ای و جناحی رئیس جمهور را مشغول کند، تصریح کرد: فرد ناکارآمد برای نظام مضر است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه نظام اسلامی از ناکارآمدی برخی از مدیریت‌ها رنج کشیده است، تصریح کرد: افراد صفر کیلومتر نباید در پست‌های مهم به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه باید نظرات کارشناسی و خرد جمعی مورد توجه رئیس جمهور باشد، افزود: رئیس جمهور باید قانونگرا و عملگرا بوده و جهادی عمل کند.

*مردم باید از بین کاندیداها اصلح را انتخاب کنند

عباسی با اشاره به اینکه وظیفه شورای نگهبان معرفی کاندیدای صالح است، افزود: مردم باید از بین کاندیداها اصلح را انتخاب کنند.

وی اقتصاد و اشتغال را از چالش‌های نظام اسلامی در حال حاضر برشمرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید به این دو امر مهم توجه ویژه نماید.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مشی قالیباف را پیشرفت و عدالت عنوان کرد و گفت: تخریب قالیباف از تهران تا لندن از سوی رسانه‌های بیگانه به این دلیل است که وی کارآمدی خود را در نظام اسلامی به خوبی نشان داده است.

وی با اشاره به پخش فیلم از سوی شبکه بی‌بی‌سی تصریح کرد: صحبت‌های قالیباف در این فیلم به صورت کامل پخش نشده است.

عباسی با بیان اینکه قالیباف در زمان تصدی‌گری فرماندهی نیروی انتظامی حکم از دولت وقت گرفته بود، افزود: قالیباف از این حکم استفاده نکرد.

وی با بیان اینکه ائتلاف 2+1 در راستای مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی این سه نفر امضا شده است، یادآور شد: هیچ اختلافی تا کنون این سه نفر نداشته‌اند.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به رضایت قالیباف از این ائتلاف تصریح کرد: قالیباف در هر جبهه و میدان مدیریتی عقب گرد و در جا زدن نداشته است.

وی خروجی اتئلاف 2+1 را مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی عنوان کرد و گفت: کنار رفتن حداد عادل و ولایتی به نفع جلیلی شایعه‌ای بیش نیست و تنها عملیات روانی محسوب می‌شود.

*تخریب سایر کاندیداها خط قرمز قالیباف

عباسی تخریب سایر کاندیداها را خط قرمز قالیباف عنوان کرد و گفت: اگر همه کاندیداها و مردم به قانون احترام بگذارند مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید مطالبات خود را در قالب قانون پیگیری کنند، افزود: قانون برای همه افراد جامعه تنظیم شده است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به برنامه ملی قالیباف تصریح کرد: اکثر برنامه‌های ملی که با همکاری 200 نفر از اساتید دانشگاه‌ها تدوین شده است در برنامه پنجم توسعه به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه چالش‌ها و تهدیدهای هر استان بررسی شده است، افزود: برنامه‌ها و راه‌حل‌های رفع این تهدیدها نیز پیش‌بینی شده است.

عباسی با اشاره به اینکه قالیباف به شایسته سالاری توجه ویژه دارد، گفت: جناح برای قالیباف مهم نبوده و شایستگی و کارآمدی افراد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا کنون ضعف مدیریتی از قالیباف مشاهده نشده است، گفت: قالیباف به کار کارشناسی اعتقاد داشته و توان تغییر و تحول را دارد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی یادآور شد: رنگی به عنوان رنگ ستاد انتخاباتی قالیباف انتخاب نشده است و بدون رنگ یکرنگ هستیم چرا که شعار ما پیشرفت و عدالت نظام اسلامی است.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir

پیراهن جدید بارسلونا برای فصل آینده رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: پیراهن جدید بارسلونا رونمایی شد+ عکس

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا از پیراهن جدید خود برای فصل آینده رونمایی کرد.

تیاگو، پیکه، مسی، اینیستا، ژاوی و پویول برای شبیه به مدل‌ها لباس جدید بارسلونا را به نمایش گذاشتند.

 

 

بارسلونا برای فصل آینده همان لباس سنتی راه راه آبی و اناری را بر تن خواهد کرد.

 

 

یقه لباس اول تیم هفت و زرد رنگ است و از سالی مع بارسا در ومبلی 2011 قهرمان شد، به کار رفت.

 

 

لباس دوم بارسلونا برای فصل آینده پرچم کاتالان‌ها با رنگ‌های پرچم کاتالونیا است.

 

پشت یقه پیراهن اول بارسلونا پرچم کاتالونیا است.

بر خلاف پیراهن اول بارسلونا، پشت یقه پیراهن دوم این تیم پرچم کاتالونیا به چشم نمی‌خورد.

تیم تیتو ویلانووا برای اولین بار در بازی‌های خارج از خانه پرچم کاتالونیا را بر تن می‌کند.

 

بارسا فصل آینده اسپانسر جدیدی خواهد داشت. قطر ایرویز جانشین بنیاد قطر می‌شود که با رنگ سفید در جلوی پیراهن این تیم حک شده است.

 





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
 
 
سخنگوی وزارت کشور عربستان مدعی شد، 10 تن در این کشور به اتهام آنچه از سوی ریاض جاسوسی برای ایران خوانده شده، دستگیر شده‌اند.

علمدار بصیر به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت کشور عربستان در اظهارات خود عنوان داشت که هشت تبعه عربستان، یک تبعه لبنان و یک تبعه ترکیه به «اتهام جاسوسی برای ایران» دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگیری این 10 تن، تعداد افراد دستگیر شده به اتهام جاسوسی برای ایران را در دو ماه گذشته به 28 تن می‌رساند. در 19 مارس نیز وزارت کشور عربستان مدعی شد: 16 تبعه عرب، یک ایرانی و یک لبنانی در چهار منطقه شرقی عربستان به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شدند.




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir

به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، ضمن تایید خبر تسنیم، از ارسال اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور خبر داد.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم گفت که امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما هستم اما در این گفت‌وگو اسامی را اعلام نمی‌کنم چرا که براساس قانون اعلام اسامی برعهده وزارت کشور است.

پیشتر، سید صولت مرتضوی دبیر هیات اجرایی ستاد انتخابات کشور اعلام کرده بود که، "اسامی نهایی کاندیداهای احراز صلاحیت شده فردا از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود."

اخبار غیر رسمی از احراز صلاحیت 8 نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهند؛ این 8 نفر به شرح ذیل است:

1- غلامعلی حدادعادل
2- سعید جلیلی
3- علی اکبر ولایتی
4- محمدباقر قالیباف
5- محسن رضایی
6- محمدرضا عارف
7- حسن روحانی
8- محمد غرضی





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
لازم به توضیح است نامه‌ای که به عنوان سند حمایت از مفسد اقتصادی از آن یاد شده مجعول و ساختگی است و از فرد یاد شده در این نامه، شکایتی تحت عنوان جعل امضا و دست خط ریاست محترم جمهور مطرح شده که متهمین پرونده یا در زندان و یا با قرار وثیقه آزاد می‌باشند.
 


علمدار بصیر: مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور با تکذیب خبر دروغ «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» تاکید کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامی و تقوای الهی را رعایت کنند.

متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی انتشار خبری دروغین از سوی برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با عنوان «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» به اطلاع می‌رساند که این خبر و به اصطلاح اسناد ارائه شده در آن کاملا کذب و بی‌اساس است.

لازم به توضیح است نامه‌ای که به عنوان سند حمایت از مفسد اقتصادی از آن یاد شده مجعول و ساختگی است و از فرد یاد شده در این نامه، شکایتی تحت عنوان جعل امضا و دست خط ریاست محترم جمهور مطرح شده که متهمین پرونده یا در زندان و یا با قرار وثیقه آزاد می‌باشند.

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور پیگیری حقوقی و قضایی علیه رسانه‌هایی که با ذوق زدگی خبری سراسر کذب را به عنوان سند تخلف به رییس محترم جمهور و رییس دفتر سابق ایشان نسبت و آن را انتشار داده‌اند را برای خود محفوظ می‌داند و برای چندمین بار، همه رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی دعوت کرده و به همه آنها مجدداً توصیه می‌کند که با انتشار اخبار دروغ و اتهام افکنی اعتبار و وجهه خود را در نزد افکار عمومی مخدوش نکنند.
منبع:عصر امروز




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
یک عضو مجلس خبرگان گفت: اگر می‌خواهیم رییس‌جمهور شویم باید عزت باطنی داشته باشیم، یعنی در درون خود تواضع داشته باشیم تا عزت ظاهری ما را فریب ندهد.
 


علمدار بصیر:آیت‌الله محمدصادق(محی‌الدین) حائری شیرازی در ادامه همایش «اخلاق انتخاباتی، حماسه سیاسی» با بیان این‌که «ما در هر کاری ابتدا باید بدانیم رسالت انسان چیست؟» اظهار کرد: در انتخابات مهم‌ترین مساله عزت باطنی ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: اگر بار ریاست‌جمهوری بر دوش فرد مطمئنی گذاشته نشود آسیب‌های زیادی به جامعه می‌رسد. رییس‌جمهور باید عزت ظاهری که به دست می‌آورد را با عزت باطنی یکی کند. اگر رییس‌جمهور این عزت ظاهری بزرگ را که بر تمام وزرا ریاست دارد و بعد از مقام رهبری حرف اول را می‌زند با یک عزت باطنی کم بپذیرد، تفاضل این دو در جامعه موجب خودخواهی و خودپسندی می‌شود.

وی اظهار کرد: اگر رییس‌جمهور بگذارد کسانی که چابلوس هستند دور میز او جمع شوند درهای پیشرفت را به روی خود می‌بندد. مقدار تفاضل عزت باطنی و ظاهری اگر کم شود جامعه دچار مشکل می‌شود.

این عضو مجلس خبرگان گفت: اگر سیاستمداری احساس مسوولیت لازم را نداشته باشد به دست آوردن حکومت برای او خطرناک است؛ اساس اخلاق اسلامی این است که بدانیم آسمان، کاخ و دربار خداوند نیست، کاخ امپراتوری خداوند قلب انسان مومن است و برای رسیدن به آرامش در کشور باید همواره در تمام عرصه‌ها حب و دوستی داشته باشیم.
منبع:ایسنا




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 


علمدار بصیر: سعید جلیلی که امروز به قم سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع تقلید با حضور در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلیلی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور در دفتر آیت الله سبحانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز نیز آیت الله صافی گلپایگانی، آیت الله جوادی آملی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
منبع:فارس 




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون